Handelsbetingelser hos Afbudspladser

Betinglser og vilkår

HANDELSBETINGELSER

Generelle oplysninger

Navn: Afbudspladser.dk (KK Marketing IVS)

CVR-nummer: 37992240

Adresse: Engdalen 28

Postnummer og by: 8500 Grenaa

 

Betaling Betaling foregår med betalingskort. Der er mulighed for at betale med Dankort, VISA, Mastercard og andre gængse betalingkort. Omkostninger for kunden

Oftest betales der for ydelsen fra få dage før og indtil samme dag ydelsen leveres.

Levering Da det er serviceydelser afbudspladser.dk forhandler foregår levering ved ydelse af servicen.

Leveringstiden for ydelsen går fra få dage før og indtil samme dag ydelsen leveres.

Specielt ved frisørtider: Ved køb af en frisørtid er leveringstiden oftest 0-5 dage.

Opfyldelse Ved køb modtager kunden en sms og e-mail som kvittering. Ved indløsning af serviceydelsen er det nødvendigt at medbringe denne kvittering. Enten i form af visning på sin mobiltelefon eller som udprintet e-mail. Oftest er dette dog ikke nødvendigt da leverandøren af serviceydelsen har den samme kopi – og det vil derfor kun være nødvendigt at kunne legitimere sin ret til ydelsen i form af billede-id på  forlangende.

Særlige vilkår Kunden skal være opmærksom på at leveringen sker på en dato ude i fremtiden, men at betalingen sker ved accept i form af online transaktion.

Fortrydelsesret Du har 14 dages fortrydelsesret i henhold til lovgivningen. Fristen løber fra den dag, aftalen blev indgået.

Da du bestiller en serviceydelse som i praksis oftest bliver gennemført indenfor de 14 dage, betyder dette, at din fortrydelsesfrist udløber, når ydelsen er fuldt leveret.

Generelt skal du inden 14 dage fra aftalens indgåelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.

I tilfælde af at tidspunktet for serviceydelsen har fundet sted men at du ikke har mødt op uden afbud bortfalder din mulighed for at fortryde købet.

Meddelelsen vedrørende afbud skal indgives på mail til kundeservice@afbudspladser.dk

I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Udfyld navn, adresse og medsend kvittering, som du tidligere har mdotaget på e-mail eller sms.

Afbudspladser.dks ansvar i forbindelse med købet 

Overdragelse af leveringstidspunktet fra afbudspladser.dk til leverandøren (den virksomhed der udfører serviceydelsen) starter idet kunden befinder sig fysisk på leverandørens adresse.

Da afbudspladser.dk har modtaget betalingen og indgået aftalen med kunden, er det afbudspladser.dk der er ansvarlig i forhold til betaling og evt. refundering af betalt beløb for ydelsen jf. forbrugerens fortrydelsesret jf næste punkt.

Tilbagebetaling af købsbeløbet Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage.

Afbudspladser.dk refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Hvis du er utilfreds med tjenesteydelsen Hvis du ikke er tilfreds med tjenesteydelsen kan du kontakte vores os på kundeservice@afbudspladser.dk. Som udgangspunkt har du ikke 2 års reklamationsret, da det er en tjenesteydelse. Derfor bedes du med det samme kontakte os, hvis du ønsker at fortryde dit køb. Du har ret til at få udbedret eventuelle mangler ved tjenesteydelsen, som kan tillægges ydelsens beskaffenhed, med mindre der er tale om egne omstændigheder, eller andre ydre omstændigheder, som vi efter dansk ret ikke kan blive gjort ansvarlige for.

Persondatapolitik For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn, adresse, telefonnummer og e-mail-adresse.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Læs afbudspladser.dk’s fulde persondatapolitik her: http://afbudspladser.dk/beskyttelse-af-personlige-oplysninger-hos-afbudspladser-dk/

Brug af afbudspladser.dk

Kerneydelsen

Som forbruger får du mulighed for at oprette en bruger, og via dine intastede interesser modtage afbudstilbud fra forhandlere fra forskellige brancher.
Alle indtastede oplysninger kommer fra forbrugeren selv, og Afbudspladser.dk tager ingen ansvar for, hvilke interesse brugeren, som i dette tilfælde er forbrugeren, indtaster og modtager tilbud deraf.

Som leverandør har du mulighed for at oprette din virksomhed og sende tilbud ud til forbrugere, som via vores database har skrevet sig op til at modtage tilbud indenfor din branche

Disse ydelser vil kunne blive vist i sammenhængen med en overenstemmelse imellem forhandlerens servicem og forbrugerens interesse. I visse tilfælde tillader Afbudspladser.dk sig  at præsentere en push-meddelelse i form af andre tilbud, hvis andre brugere har købt samme produkt og vist interesse for produktet præsenteret.
Dette vil fx blive fremvist for forbrugeren som: ‘Andre har også vist interesse for dette produkt:’.
Afbudspladser.dk garanterer ikke forhandleren at ramme nogle potentielle forbrugere, men Forhandleren kan modtage mails, hvori antallet af potentielle forbrugere kan ses.

Adgang og generelle vilkår

Adgang til Afbudspladser.dk Du kan tilgå største dele af Afbudspladser.dk uden at oprette/bestille et tilbud og uden at registrere oplysninger om dig selv hos os.

Accept af vilkår Uanset hvilken del af Afbudspladser.dk, du går ind på, tilkendegiver du, at du accepterer vores vilkår for brug. Læs vores ”Øvrige juridiske meddelelser” nederst i dette dokument for yderligere information.

Brugerens ansvar Du er ansvarlig for at indgå alle de aftaler, der kræves, for at du får adgang til Afbudspladser.dk. Du er ligeledes ansvarlig for at sikre, at alle personer, der går ind på Afbudspladser.dk via din internetforbindelse, er bekendt med vores vilkår, og at de overholdes

Din retsevne Ved at afgive en Ordre på Afbudspladser.dk garanterer du, at du juridisk er i stand til at indgå bindende aftaler.

Anvarsfraskrivelse

Afbudspladser.dk er et software – en kommunikationsplatform imellem forbruger og forhandler – og Afbudspladser.dk tager derfor ingen ansvar for eventuelle leveringsproblemer, der måtte opstå efter start af leveringen.

De eneste ansvar afbudspladser.dk har, er i forbindelse med fortrydelsesret og tilbagebetaling af – maksimalt – det fulde beløb der er betalt for ydelsen.

Øvrige juridiske meddelelser

Denne side beskriver de vilkår og betingelser som gælder for vores ydelser og services gennem Afbudspladser.dk, Afbudspladser.dk samt enhver Afbudspladser.dk applikation for mobile enheder som fx, men ikke begrænset til mobiltelefoner, tablets og laptops samt alle smart-applikationer, som du anvender til at tilgå vores tjenester. Du bedes venligst læse disse vilkår og betingelser omhyggeligt igennem, før du bestiller ydelser igennem Afbudspladser.dk, idet ethvert køb foretaget via Afbudspladser.dk er underlagt disse vilkårog betingelser. Ved bestilling af ydelser via Afbudspladser.dk (nu eller fremover) accepterer du at være bundet af de til enhver tid gældende vilkår og betingelser.

Enhver brug af Afbudspladser.dk er ligeledes underlagt vores vilkår og betingelser.

Vi forbeholder os ret til at ændre vores vilkår og betingeler til enhver tid ved at ændre indholdet på denne side. Enhver brug af personoplysninger, som er angivet i forbindelse med brug af Afbudspladser.dk, er underlagt vores privatlivspolitik (http://afbudspladser.dk/beskyttelse-af-personlige-oplysninger-hos-afbudspladser-dk/)

Ved at tilgå enhver del af Afbudspladser.dk accepterer du vores vilkår og betingelser. Hvis du ikke accepterer vores vilkår og betingelser, skal du straks forlade Afbudspladser.dk, og du har ikke mulighed for at bestille ydelser igennem Afbudspladser.dk.

 

Senest revideret 09.06.2017